…….. :( ………

Veceras se predajem ovoj zimskoj noci,dobro ce joj doci moja hladnoca….Dobro ce joj doci……Izaci cu…stati kod zelenog bora,pustit cu da se pahulje igraju s mojom kosom,gledat cu kako se vjetar poigrava s njima,kako se splicu s mojom kosom…..gledat cu u jednom pravcu….Dok mi vjetar siba lice,dok suze polako klize……Hladnoca me obavija….Slusam zvuke vjetra,nocas se opijam sjecanjima!Stojim na mjestu gdje me sjecanja lome,gdje mi vjetar siba lice,gdje jecam od bola!Ne pomjeram se i dalje stojim na mjestu gdje me sjecanja lome,tisina usutkuje….gdje me sve rastavlja!Osjecam da mi nedostaje……Gledam pahuljice kako plesu s vjetrom….pronasle su pravi ritam!Rijeci gube smisao, sjecam se njega….ovdje je bio sa mnom!Ispod zelenog bora na zelenoj klupi…..Ne volim januar,budi mi uspomene…cini me pateticnom… I dalje stojim na istom mjestu…bez razmisljanja….bez nadanja povratku……Njega vise nema,ni suza nema….Pravim drustvo pahuljama koje padaju na zemlju….snijeg je puno napadao!Toliko toga lijepog je ostalo na ovome mjestu,cuvam to sve duboko u sebi…dok i dalje nepomicna stojim na istom mjestu i gledam snjezne pahulje kako plesu s vjetrom na nebeskoj mjesecini…..Kako ih mjesec lijepo posmatra….Sve me to vec pocinje umarati,i ples pahuljica na  mjesecini,i moja sjecanja i uspomene….Bacim jos jednom pogled na zelenu klupu….sjetih se naseg zadnjeg poljupca i zagrljaja na njoj…osjetih toplinu na licu koja me ne grije nego me lomi i boli!Ovaj put jace i vise od svih predhodnih puta .Prolaze sati,ne vraca se vrijeme,uspomene jos uvijek stoje tu!Odmakinjem pogled,shvatam da drhtim……..Bjezim….okrecem se…odlazim i nestajem……Odlazim s vjetrom,gledajuci u pahulje kako se viore u ritmu svog plesa,gledajuci u mjesec koji mi je osvjetljavao put do kuce!Dok ja brisem suze i pjevusim:"Kada bih vrijeme u nazad,mogla vratiti,pozeljela bih da te ponovo vidim i snazno zagrlim…."

broken_heart
Ma ako nista...... UDRI BRIGU NA VESELJE..... HEHE :)

5 komentara

Komentariši